Stránka 1 z 1

Reset nastavení klapky volnoběžných otáček u TS

PříspěvekNapsal: 07 říj 2007, 20:59
od lukee
Na netu jsem našel zajímavý návod na vyresetování klapky volnoběžných otáček u Twin Sparku. Hodí se v případě, že se při volnoběhu houpou různě otáčky, nebo pokud jsou příliš vysoké.
Původní anglický obrázek mi nejde nahrát přes ukazto, takže český překlad zde:

1. Odpojit minimálně na 45 minut baterku - mínusový pól jako první, ujisti se že máš kód od rádia

2. Zapojit baterii zpět - mínusový pól jako poslední

3. Zapněte zapalování na 90 sekund, ale nestartujte!

4. Vypněte zapalování a nechte 90 sekund vyplé

5. Nastartuj motor - nedotýkat se pedálu plynu

6. Nech minimálně 10 minut běžet motor na volnoběh - vůbec nešlap na plyn

7. Potom jeď auto projet - využij všechny režimy jízdy - tedy i otáčky k omezovači

Nyní by měla být stálost volnoběhu v normálu.

Re: Reset nastavení klapky volnoběžných otáček u TS

PříspěvekNapsal: 08 říj 2007, 08:33
od Richard
lukee píše:Na netu jsem našel zajímavý návod na vyresetování klapky volnoběžných otáček u Twin Sparku. Hodí se v případě, že se při volnoběhu houpou různě otáčky, nebo pokud jsou příliš vysoké.
Původní anglický obrázek mi nejde nahrát přes ukazto, takže český překlad zde:

1. Odpojit minimálně na 45 minut baterku - mínusový pól jako první, ujisti se že máš kód od rádia

2. Zapojit baterii zpět - mínusový pól jako poslední

3. Zapněte zapalování na 90 sekund, ale nestartujte!

4. Vypněte zapalování a nechte 90 sekund vyplé

5. Nastartuj motor - nedotýkat se pedálu plynu

6. Nech minimálně 10 minut běžet motor na volnoběh - vůbec nešlap na plyn

7. Potom jeď auto projet - využij všechny režimy jízdy - tedy i otáčky k omezovači

Nyní by měla být stálost volnoběhu v normálu.


;) Objavil si teplu vodu :))) (nic v zlom) Ono je to vlastne navod na vyresetovanie RJ

PříspěvekNapsal: 29 lis 2007, 19:52
od euroscan
hi,
- use UnidiagKWP2000 it's free and working with VAG KKL interface.

http://home.wanadoo.nl/sanderqv/diag/UniDiag/

Obrázek

[/img]

PříspěvekNapsal: 30 lis 2007, 08:39
od lukee
euroscan píše:hi,
- use UnidiagKWP2000 it's free and working with VAG KKL interface.

http://home.wanadoo.nl/sanderqv/diag/UniDiag/

Obrázek

[/img]


Hi, is possible to assembly this cable at home? Do you have some scheme of connection? Thanx

PříspěvekNapsal: 30 lis 2007, 10:26
od euroscan
hi,
- yes of course, if y need

http://www.alfa145.co.uk/obd.html

- but this interface is on COM port

PříspěvekNapsal: 30 lis 2007, 10:44
od .mycTD
auz jsem na to na alfa145.co.uk koukal, ale nechtelo se mi nad tim premyslet :D
tak jestli podle toho nekdo neco zbastlite, tak dejte vedet 8)

PříspěvekNapsal: 30 lis 2007, 12:07
od euroscan
hi,
- this is from Unidiag forum
Kód: Vybrat vše
For Alfa with a M1.5.5 motronic the following local ID's are usually used:
0xFD : Reset idle actuator
0xFE : Reset self-adapt. param. and idle act.

--
http://autos.groups.yahoo.com/group/UniDiag/message/60
-- def file exist for alfa 166 JTD, alfa 156 M155, EDC

PříspěvekNapsal: 20 zář 2008, 12:55
od euroscan
nice work to make reset iddle speed actuator , next reset Idlle speed control , and last
reset self Adaptation parameters.

--

ObrázekObrázek

PříspěvekNapsal: 22 zář 2008, 08:12
od lukee
euroscan píše:nice work to make reset iddle speed actuator , next reset Idlle speed control , and last
reset self Adaptation parameters.

--

ObrázekObrázek


Hi, where can I find OBD connector on 145 1.8 140ps year 1998?

PříspěvekNapsal: 24 zář 2008, 09:02
od lukee
Hi euroscan, do you know connection for 3pin diag connector? See picture below:

Obrázek

PříspěvekNapsal: 03 říj 2008, 10:37
od lukee
lukee píše:Hi euroscan, do you know connection for 3pin diag connector? See picture below:

Obrázek


Any idea? :oops: